.



Jika berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang Benteng Mukmin atau ingin mendapatkan khidmat berbekam / rawatan resdung / rawatan Islam
boleh menghubungi kami
1. AGP Raja Along 014-2399365
2. KPU Fitri Jebat 0107-781525
3. Kanda Arif 012-676 7485
4. Kanda Iwan 017-359 6377
5. Kanda Hafiz (Alang) 010-427 5606
6. Kanda Syawal 017-3009427
7. Srikandi Baizura 017-337 7438
8. Srikandi Nora 014-2600197
9. Srikandi Ida
10. Srikandi Nesya
11. Hafiz Ijok

Masih Ada Yang Percaya?

Masih lagi dikalangan kita mempercayai undang2 dan pantang nenek moyang berunsur khurafat dan syirik / menyekutukan Allah.. Harini saya akan jelaskan dan merungkaikan satu persatu dosa kuno dan x guna ciptaan Manusia zaman dulu yg masih lg digunakan skrg..antaranya..

1. TAK boleh ambik gambar bertiga atau ganjil.dikatakan salah seorang akan Mati dulu..

~ jawapan saya kepada bende kuno ini ialah.... Mengarut..!! Hangpa bergambar seramai mana pun Hangpa semua tetap akan Mati.. Awal ka..lama lg ka..tetap akan Mati sbb ajal maut di tgn Allah S.W.T bkn pada gambar.. So hentikan kepercayaan ini.dan lakukan solat taubat Nasuha.

2. Jangan makan/ minum pakai pinggan/ gelas yg sumbing .nnti bibir anak keluar dari rahim pun akan sumbing.

Jawapan saya-
Tulang belulang, kulit, rambut, dan segala anggota Badan anak anda adalah ciptaan dari Allah S,W,T .so apa kene mengena Dgn pinggan dan cawan ciptaan manusia itu.? Org TUA TUA dulu x bg pakai pinggan atau cawan sumbing Supaya bibir anda tidak terluka yg boleh mengakibatkn Luka yg besar yg boleh menjadi seakan sumbing,itulah yg tepat.

3. Sebelum masuk rumah atau tido kene Basuh kaki dulu sbb Takut hantu masuk rumah..

Jawapan saya-

Statement itu Mengarut tp mak anda bole jd hantu sebab Kalau x Basuh kaki.habis kotorlah permaidani, tilam.sofa Dgn lumpur lumpur atau ke kotoran yang melekat.. Mmg la mak anda naik hantu..mengamuk...hihi

4. Bila Bini tgh mengandung,suami atau isteri x Boleh paku dinding, potong mulut ikan, Tgk cerita bukan bukan mcm zombie..dikhuatiri muka anak nnti hodoh...

Jawapan saya..
Itu adalah bahaya kiasan org tua dulu Supaya org mengandung boleh rehat Dgn tenteram sbb x payah buat Kerja sgt disamping tiada gangguan bunyi yg dpt membuatkan wanita mengandung stress..tp statement tu agak bahaya Kerana ia telah pun mengusik dan mengeji ciptaan Allah yg Maha Sempurna.

Saya ade byk lg point... Ade masa saya share lg ya... Anda Kalau ade article mcmni kongsilah Dgn saya... Ade masa saya jawabkan..

AGP RAJA ALONG
Founder Klinik M165
Pusat Rawatan Islam Bathamim Sg Buloh Cawangan Merbau Indah.

Menyediakan Rawatan islam Seperti terkena Sihir,gangguan Jin, saka,santau dan sebagainya.

Rawatan Ghurah Resdung
Rawatan Bekam Sunnah
0142399365